Jak to działa ?

1. Rejestracja

Wypełniasz formularz zgłoszeniowy. My kontaktujemy się z Tobą. Otrzymujesz dostęp do konta. Po zalogowaniu się już możesz działać.

3. Aktywacja zlecenia

Wybierając zlecenie rezerwujesz tekst. W zleceniu podany jest czas realizacji. To oznacza, że żaden inny copywriter nie będzie miał do niego dostępu. Jeśli Twój tekst nie zostanie zaakceptowany, otrzymasz mailem informację zwrotną z powodem odmowy akceptacji. Wówczas będziesz musiał nanieść poprawki na tekst.

5. Rozliczenie

Zlecenie jest zamknięte po akceptacji osoby, która sprawdzała Twój tekst. Dwa razy w miesiącu masz prawo do wypłaty środków zgromadzonych na swoim koncie - każdorazowa wypłata musi wynosić minimum 100zł netto.

belka_kroki

2. Wybór tekstu

Sam decydujesz o tekście, który chcesz napisać. Wybierasz spośród kilkunastu kategorii. Teksty są pogrupowane tematycznie. Przy każdym podana jest stawka brutto za dany artykuł, słowa kluczowe, które należy zamieścić w treści oraz link do źródła, na podstawie którego piszesz artykuł. Teksty powinny być unikalne, czyli mówiąc wprost: nie mogą być skopiowane z innych stron w Internecie.

4. Akceptacja

Każdy artykuł sprawdzany jest przez klienta pod kątem ortografii, interpunkcji, stylistyki i zgodności merytorycznej. Jak tylko zleceniodawcy zaakceptują tekst, podana kwota trafi na Twoje konto w serwisie.